比Alanis TAG了...好...我做=3=

先列出 10 樣最想做的事情(長期/短期亦可)

1. 完成那隻妄想GAME的製作
2. 大學畢業...之後再唸Master
3. 打工賺錢賺經驗
4. 家中的漫漫突破1000本(現在約600本)
5. 去迪士尼@HK
6. 從事有關環保/香港生態的工作
7. 和FDs一齊去自由行
8. 乘坐清藏鐡路去西藏流浪XD
9. 買Notebk
10. 養喵喵
(排名不依次序)

11. Sandy ?:如果時光可以倒流,你想回到哪時?
答: 中一

12. nic ?:大家可以用愛他人的心接受他過去的一切和一切過錯嗎
答: 可以吧~因為雙魚有犧牲精神XD

13. 程?:如果真係要死……你想自己死先定係自己o既情人死先?
答: 一齊死

14. 歡?:點你名果個人係咪你愛既人之一?十?愛有幾多?愛?
答: 愛到不能自拔~~XDD

15. 花?:假如你識游水,阿媽同愛人同時跌落海,假設阿媽同愛人一樣體重,救邊個先?
答: 根本不用救!(神氣)...我媽媽正是教曉我游水的人呀(就算有什麼事還有我那個精通游泳的老爸救她XD)~~~至於愛人咩...我一定會逼佢學游水先比佢追~~XD

16. Kev ?:?你寂寞時,會想起誰?
答: 漫漫!

17.Dodo?:在你的人生中.最傷感/最唔開心係咩時期?
答: Nov@2005

18. Wilson?:直到現在.你對兒時的理想/夢想?有堅持嗎?
答: 兒時夢想是...忘了!(那可想而知沒堅持過...)

19. carlos?:覺得10年之後自己會係一?點樣既人
答: 事業女強人?XD

20. Eric ?: 你點形容而家既你呢?
答: Hea人一個

21.?兄 ?:請講出最後悔既事或最對唔住既人
答: 最後悔的事係當年放棄唔讀City的AD SW

22. siutinee?: 想幾時結婚哦??
答: Ar...想結咪結囉

23. 阿祐?: 生bb o既話會生男仔定係女仔?
答: 仔...仲要係孖仔!

24. carol?﹕面對喜歡的人,會直接表白嗎?
答: 唔會

25. yuk?: 聖誕收到咩禮物呢?
答: Ar...我忘了...

26. kathy?: 聖誕節最想同邊個過呢?
答: 聖誕老人!

27.crystal?: 如果可以忘記一件事...會係咩呢?
答: 忘記自己係一條懶蛇...

28. Alanis ?: 朋友既作用係咩?or 你?朋友為什麼?
答: 朋友梗係用緊...鍚架啦~~XDDDD


自己加的題→唔想TAG人呀...所以唔諗了...(擺明是懶!!!=_=)

arrow
arrow
    全站熱搜

    YONK 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()